הקמת בתי אריזה חקלאיים

 

ייעוץ ותכנון הנדסי


מחלקת ההנדסה של חברת מיכון עומדת לרשות החקלאי, המבקש להקים בית מיון ואריזה, בכל הקשור לייעוץ בהקמה ובתכנון הנדסי מדויק המתחשב באילוצים ובצרכים של כל לקוח ולקוח.


צוות הנדסה של מיכון מגדיר, יחד עם הלקוח, את מערך הדרישות הייחודי של הלקוח ובוחן את אילוצי המקום בו עומד לקום בית האריזה, אילוצי התקציב, אילוצי כוח האדם, תפוקה נדרשת, סוג הפרי ועוד גורמים רבים, וייצור עבור החקלאי תוכנית הקמה לבית האריזה המתאימה לדרישותיו ועונה במדויק על האילוצים אליהם הוא כפוף.


צוותי ההנדסה של מיכון מקצועיים, קשובים ללקוח, לדרישותיו ולצרכיו ומקפידים לתת לו מענה מלא ומקיף, שיסייע לו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר ושיתנו לו את המענה המקיף בבואו להקים בית אריזה ומיון: סוגי מכונות, מיקום, תכנון מערכות החשמל ועוד.


לחברת מיכון ניסיון רב בייעוץ ותכנון הנדסי של בתי אריזה לחקלאות, ובתי אריזה ומיון רבים ברחבי ישראל הוקמו בליווי של צוות ההנדסה שלנו. לקוחותינו יעידו כי התכנון והייעוץ בהקמה שקיבלו מידי צוותי ההנדסה של מיכון סייעו להם רבות בהקמה של קווי מיון ואריזה המותאמים עבורם בדיוק רב. לא בכדי אנו ממשיכים ללוות את לקוחותינו במשך שנים לאחר ההקמה.


חברת מיכון מייצגת בישראל, באופן בלעדי את חברת Maf Roda Agrobotics, החברה הגדולה והמובילה בעולם בייצור ובשיווק של מיכון ייעודי לבתי אריזה ומיון. מבחר הפתרונות הרחב שמציעה החברה, מאפשר לצוותי ההנדסה שלנו להציע לחקלאי פתרונות ייחודיים המתאימים בדיוק רב לצרכים ולאילוצים שאובחנו באפיון המקורי.


אנו נשמח להעמיד לרשותכם את הידע וניסיון ההנדסי וההבנה שלנו את תחום בתי המיון והאריזה ולסייע לכם להקים בית אריזה המותאם לצרכים המדויקים שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר. צוות היועצים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תמונה - 1

 

 

 

 

 

תמונה - 2

שירות וחלפים למכונות בתי אריזה

 

חברת מיכון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Maf Roda Agrobotics וחברת TECO SRL ומספקת עבורן חלפים מקוריים לפי דרישה.


בנוסף לחברות הנ"ל מיכון מספקת גם מגוון חלפים נוסף למכונות בענף מתוך מחויבות ללקוחות והיכרות מעמיקה עם המכונות בענף.


לחברת מיכון מחסן המנוהל באופן ממוחשב בצמוד למשרדיה והיא שומרת על קשר ישיר עם החברות בחו"ל בכדי לאפשר אספקת חלפים ללקוחותיה במחירים הטובים ביותר ובזמן הקצר ביותר, מתוך הבנת האחריות הגלומה במתן שירות למכונות חקלאיות וחשיבות המענה המיידי והמהיר במקרה הצורך.

 

 

 

שירות תיקונים למכונות בתי אריזה:

צוותי השירות שלנו מספקים שירות תיקונים מלא למכונות מבית Maf Roda Agrobatics. אנו מודעים לחשיבות של תקינות מכונות בית המיון והאריזה ומבינים כי תקלה עשויה לפגוע בעבודת החקלאי ובתוצרת החקלאית שלרוב "אינה יכולה לחכות". לכן, צוותי השירות שלנו, הפרוסים בכל רחבי הארץ, מקפידים על מתן שירות מהיר, אדיב ועל זמני תגובה קצרים ככל שניתן.

 

 

שירות חלפים למכונות בתי אריזה:

בחברת מיכון ניתן להשיג חלפים מקוריים עבור כל מכונות חברת Maf Roda Agrobatics אשר שווקו, בעבר ובהווה, בישראל. צוותי השירות שלנו ישמחו לבצע עבור הזקוקים לכך גם שירות החלפה במידת הצורך.

 

 

טיפולים תקופתיים למכונות:

צוותי השירות של מיכון מבצעים עבור הלקוחות בדיקות וטיפולים תקופתיים למכונות וכך מסייעים להם בשמירה על אורך חיי המכונות, על תקינותן ועל יעילות ותפוקה מירביים.

 

 

שירות תיקונים למכונות:

צוותי השירות של מיכון, הפרוסים בכל הארץ, מספקים שירות תיקונים מלא למכונות מבית Maf Roda Agrobotics במידת הצורך.

אנו עושים את המרב כדי לספק ללקוחותינו שירות מהיר ככל שניתן על מנת שמהלך העבודה התקין במפעל או בבית האריזה לא יפגע.

 

 

התקנה של מכונות:
לאחר אפיון של צורכי הלקוח ורכישת מכונות אוטומטיות לקיפול קרטונים מבית חברת Maf Roda Agrobotics, צוותי השירות של מיכון ידאגו להרכבה והתקנה של המכונות ולבדיקת תקינות ונוחות ההפעלה שלהן תוך התממשקות עם שאר המכונות שבאתר הלקוח. צוותי השירות שלנו ידאגו להדריך את צוות התפעול של הלקוח לעבודה נכונה ויעילה עם המכונות החדשות.

 

צרו איתנו קשר

 

חברת מיכון פועלת באופן מקצועי למתן פתרונות מתחדשים בתחום המכונות והציוד המתכלה לחקלאות ולתעשייה באמצעות צוות עתיר ניסיון וידע באופן היעיל והמהיר ביותר

הפרטים נשלחו בהצלחה

 

מ.י.כ.ו.ן. מנדלביץ ישי כהן ייעוץ הנדסי וסוכנויות

מ.י.כ.ו.ן. - מנדלביץ' ישי כהן ייעוץ הנדסי וסוכנויות בע"מ

הצורף 5 חולון, 5885633

טל. 03-9666069

דוא"ל: info@ishc.co.il

 

הצהרת נגישות

 

הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות