ציוד תוצרת MAF RODA

 

מיכון מספקת ללקוחותיה, מעבר לשירותי ייעוץ ותכנון של קווי מיון ואריזה, מכונות ייעודיות לבתי מיון ואריזה המותאמות בדיוק רב לחקלאי הישראלי לפי צרכיו הייחודיים הכפופים לסוג הפרי הנארז, מגבלות כוח אדם, אופן הפעלת הקווים ומגבלות התקציב.
מיכון מייצגת בישראל, בבלעדיות, את חברת Maf Roda AgroBotics הצרפתית, הנחשבת לחברה הגדולה והמובילה בעולם בייצור, שיווק ומכירה של מיכון חקלאי המיועד לבתי מיון ואריזה. לכניסה לאתר החברה לחץ כאן
חברת Maf Roda Agrobotics, אשר הוקמה בשנת 1962, מספקת ללקוחותיה מגוון מכונות רחב מאוד, הנותן מענה מלא לכל צורכי החקלאי. לחברה סל פתרונות המאפשר לחקלאי להקים קווי מיון ואריזה מאובזרים במיכון מתקדם המותאם לסוג הפרי והטיפול אשר עליו לעבור לפני ובמהלך תהליך האריזה, מבנה כוח האדם המתוכנן בבית האריזה, אופן האריזה ועוד. צוותי המחקר והפיתוח בחברת Maf Roda AgroBotics מקפידים להביא לחקלאים את קדמת הטכנולוגיה בתחום, והמיכון היוצא את שערי החברה נחשב לחדשני ומוביל בענף החקלאות.

 

המהנדסים המנוסים והמקצועיים של החברה מספקים ללקוחות גם פתרונות מותאמים אישית במידת הצורך, ומפתחים אפליקציות ייעודיות עבור צרכים ייחודיים שלהם.

 

מוצרי החברה זוכים להערכה רבה בענף אודות לאמינות, הטכנולוגיה המתקדמת, וסל הפתרונות המלא של החברה.

 

חברת מיכון, כנציגה של חברת Maf Roda AgroBotics,מעניקה ללקוחות שירות מלא בייעוץ למכירה, באספקה, בהתקנה ובשירות למכונות המיוצרות על ידי חברת Maf Roda Agrobotics.


באמצעות אפיון מדויק של צרכי הלקוח, צוותי ההנדסה של מיכון בישראל, המכירים את המכונות והיכולות של חברת Maf Roda Agrobotics מלפני ומלפנים, בשיתוף עם צוותי ההנדסה של
חברת Maf Roda Agrobatics יביאו לחקלאי הישראלי את החידושים האחרונים בענף וייצרו עבורו קווי אריזה ומיון חדשניים ומתקדמים העונים לצרכיו.

כל המכונות הנמכרות על ידי מיכון הן באחריות של החברה ונהנות משירות מקצועי ומהיר במידת הצורך.

 

לקישור לאתר חברת האם מאפ רודה אגרובוטיק לחץ כאן:  www.maf-roda.com

ציוד תוצרת Maf Roda

 

1

 

 

2

 

 

3

 

צרו איתנו קשר

 

חברת מיכון פועלת באופן מקצועי למתן פתרונות מתחדשים בתחום המכונות והציוד המתכלה לחקלאות ולתעשייה באמצעות צוות עתיר ניסיון וידע באופן היעיל והמהיר ביותר

הפרטים נשלחו בהצלחה

 

מ.י.כ.ו.ן. מנדלביץ ישי כהן ייעוץ הנדסי וסוכנויות

מ.י.כ.ו.ן. - מנדלביץ' ישי כהן ייעוץ הנדסי וסוכנויות בע"מ

הצורף 5 חולון, 5885633

טל. 03-9666069

דוא"ל: info@ishc.co.il

 

הצהרת נגישות

 

הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות