מכונות הקמת קרטונים

 

ייעוץ ואספקת מכונות

 

חברת מיכון משווקת בבלעדיות בישראל את המכונות האוטומטיות המתקדמות לקיפול קרטונים של חברת TECO האיטלקית.
לכניסה לאתר החברה לחץ כאן

 

TECO

TECO, אשר הוקמה בשנת 1995, מתמחה בייצור ושיווק של מכונות אוטומטיות להקמת קרטונים ונחשבת לאחת מהחברות המתקדמות בתחום. החברה מציעה מכונות הקמת קרטונים מסוגים שונים עבור תעשיות שונות: חקלאות, תעשיית הבשר, תעשיית המזון, תעשיית הפארמה, מאפיות, קונדיטוריות ועוד. המכונות המיוצרות על ידי חברת TECO עומדות בתקנים בינלאומיים מחמירים.

המכונות המשווקות על ידי TECO, הן לרוב מכונות "מדף", אך צוותי הפיתוח ב – TECO ערוכים לייצר גם מכונות מותאמות אישית לצרכים ייעודיים וייחודיים של לקוחות המבקשים זאת. צוות הפיתוח בחברה, אשר מהווה חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהחברה, עושה שימוש בידע הרב שנצבר בתוך החברה על מנת לתת מענה מלא ומקיף לכל לקוח ולכל צורך.

צוות ההנדסה של חברת מיכון, אשר כאמור, משווקת בישראל את מכונות האיכות האוטומטיות לקיפול קרטונים של חברת TECO, מאפיין יחד עם לקוחות החברה בישראל את הצרכים הייחודיים שלהם ומספק להם ייעוץ והכוונה מלאים בהתאמת המכונות המתאימות לצרכים אלה. חברת מיכון, בהתאם לאפיון המקורי, שאושר אל מול הלקוח, מבצעת אפיון מדויק אל מול צוותי הפיתוח בחברת TECO ומלווה את הלקוח לכל אורך התהליך: מאפיון הצורך, דרך רכישת המכונות המתאימות לצורך זה, ייבוא המכונות מאיטליה, אספקת המכונות לאתר הלקוח, התקנתן על ידי הצוותים המקצועיים של חברת מיכון ועד להדרכה מלאה לצוותי התפעול של הלקוח לעבודה תקינה, נכונה ויעילה עם המכונות.

בין לקוחותיה של חברת מיכון נמנים חקלאים רבים, בתי אריזה, תאגידים חקלאיים ומפעלי תעשייה רבים בתחומים שונים ומגוונים כגון: מזון, טקסטיל, פארמה, בשר ועוד.

 

 

 

תמונה - 1

 

 

שירותים וחלפים למכונות

 

חברת מיכון, כנציגה הבלעדית בישראל של חברת TECO האיטלקית, המייצרת מכונות לקיפול אוטומטי של קרטונים המשמשים עבור מגוון רחב של תחומי תעשייה, מציעה ללקוחותיה שירות מלא עבור המכונות אותן היא משווקת ושירות רכישה והחלפה של חלפים עבור מכונות אלו.

 

צוותי השירות של החברה, הפרוסים בכל רחבי הארץ, ערוכים לביצוע של שירות טיפולים תקופתי, שירות תיקונים והחלפת חלפים במידת הצורך.

 

 

 

תמונה - 1

 

 

צרו איתנו קשר

 

חברת מיכון פועלת באופן מקצועי למתן פתרונות מתחדשים בתחום המכונות והציוד המתכלה לחקלאות ולתעשייה באמצעות צוות עתיר ניסיון וידע באופן היעיל והמהיר ביותר

הפרטים נשלחו בהצלחה

 

מ.י.כ.ו.ן. מנדלביץ ישי כהן ייעוץ הנדסי וסוכנויות

מ.י.כ.ו.ן. - מנדלביץ' ישי כהן ייעוץ הנדסי וסוכנויות בע"מ

הצורף 5 חולון, 5885633

טל. 03-9666069

דוא"ל: info@ishc.co.il

 

הצהרת נגישות

 

הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות